tisdag 11 november 2008

Tokigt, men jag glömde...Det pågår en tävling hos..

Solig!
Man kan vinna en supersöt elefant! Nu brukar inte jag vara med i tävlingar men denna var så söt så det klart jag blev med!
Så det är absolut värt ett span på hennes blogg!

Annars lunkar allt på här. Varit på ett möte nu på morgonen samt gjort ett jobb innan jag for hem. Ska snart hämta lillebror vid skolan. Sen blir det till att plocka ihop lite i "hobbyhörnan" och kolla lite i garnsamling, för att se om där möjligtvis, kan finnas nåt passande garn till muddarna!
N`s tröjärmar är snart klara så då börjar jag med luvan!! Inte mycket kvar där, att det tagit så lång tid att få den färdig, beror mest på att inspirationen har legat på annat "stick"håll!
Skriver mer sen ville bara tipsa om tävlingen!!
//kramix från Slarvmaja

Inga kommentarer: