fredag 7 november 2008

Grå, mulen vardag....


Godmorgon alla bloggsurfare!


Ja, L, jag ska skriva nåt i dag om vår vardag!

Idag fyller mellansonen 15 år!! Hipp hipp hurra!

Ska försöka mig på att göra en tårta, gammal bagare som jag är!


Om två helger ska jag och min lilla syster åke till Borås på dop, yngsta kusinen ska döpa sin lilla flicka då. Ska bli både kul och jobbigt, hmm, kanske lat av naturen!?

Ja, vi ska åka förbi Ullared oxå eftersom vi ändå är så himla nära! =)


Har stickat klart klänningen, blev till efter eget mönster. Bild kommer!!

Håller just nu på med att sticka en pytteliten klänning till lilla baby born dockan, som är ca 12 cm lång, strax klar!!


N`s tröjärmar ska bli klar i dag, har jag bestämt! Sedan är det endast montering och luvan som ska stickas kvar. Ett annat projekt som bör bli klart till jul är, Z`s kudde, med bilen från känd film. Den ska han få i julklapp av mormor!


Jag vill göra så mycket och hinner så lite!! Gardinerna blev lite lagda på is, då jag upptäckte att jag absolut inte har en aning om var "ringarna" är?? Till mormorsstången, alltså.


Lillebror vann en tävling häromdagen, en jättestor chokladkaka av välkänt fabrikat, se bilden!

Gott, gottigott!! Tycker jag!! ;)
Ha det gott, alla bloggläsare//kramix

Inga kommentarer: