lördag 8 november 2008

Lördag med dimma och....stickning!!

God förmiddag alla bloggsurfare! ;)

Ute idag kan man knappt se handen framför sig. En tät, ogenomtränglig dimma sveper in hela vår by! Värsta skräckissenariet. Min älskade man och äldsta son är ute i skogen idag, kanske för att kolla in älgstammen. De enda stammar de får se är nog de tallar eller granar de råkar gå in i för dimmans skull! =) Tur de har hunden med sig så de hittar hem igen!

Jag har börjat sticka dominorutor! Himla roligt faktiskt! Det jag gör just nu är en dockfilt i dominostickning av restgarner. Tänkte att sedan när jag känner mig mer säker så ska det bli en babyfilt till Z`s småsyskon.

Ska surfa vidare nu men jag bloggar nog lite mer i kväll!
//kramix

1 kommentar:

Soili sa...

Dominorutor...det är något beroendeframkallande i den sticktekniken,tycker jag.