onsdag 5 november 2008

Lite fler alster!






Här en del nygjorda ting....ja,ja jag vet! Alla trådar är inte fästade och det fattas knappar! Men det är snart gjort! =)
Det mysiga tyget med flodhästar är nyligen inköpt och ska bli söta dockklänningar, b.la!

Sen en närbild på lilla baby borns ,12 cm, åkpåse, stickad med pälsgarn som foder.



Idag har jag börjat på en stickad klänning till baby born.

Jag har oxå lånat en bok på bibblan om dominostickning som jag tänkte ge mig i kast med!!



N`s ärmar på tröjan har blivit lite längre!





Imon ska jag börja sy gardinerna till stora rummet, får se hur de blir.



//kramix

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du börjat blogga! Docksockorna är urgulliga! kram//Linut.

Anonym sa...

Nejmen! Ingela! Skaffat blogg? Roligt då har jag något mer att läsa:D Kram Sofie

Stickglada Mormor! sa...

Jamen visst sofie! Jag har börjat blogga! Du är så välkommen att spana på mosters blogg! =) Kram moster I