tisdag 24 februari 2009

Jag är en av deltagarna på bloggen ....

...stick-litt-kal så nu måste jag gnugga mina grå för att hitta nåt bra stickprojekt ur nån bok eller bokrelaterat.
Men vad?? Helt plötsligt är min hjärnbark totalt blank!!

Ikväll ska jag och lilla syster på symöte/stickkafè, ska ta med mig tubsockorna samt en dockmössestickning....vad mer?? Absolut ingen fantasi idag...känns jobbigt!!

Ute är det kanonväder med sol och ett par minus man skulle ha varit ut! Men jag ska laga lite mat och sen bär det iväg till stickkafè.


Slutar nu, men läs gärna på bloggen, stick-litt-kal, då jag absolut inte fattar hur man gör länkar så får Ni kolla min blogglista för snabbaste vägen dit!, och där finns oxå info hur Du kan göra för att få vara en av deltagarna på den bloggen!

Över och ut!//Asta

Inga kommentarer: