måndag 23 februari 2009

Grattis Emzi!

Ser att min blogg påstår att just nu är det den 22 februari men det var igår! Min yngsta dotter E fyllde nämligen 21 år då!! GRATTIS EMZI! Eftersom jag inte var hemma då för jobbets skull så ska hon firas till helgen istället.

Tre saker om Emzi; Envis, oftast glad och sist men inte minst, en stark tös som kommer att fixa saker och ting galant! E har nu bott lite över ett år själv i sin lägenhet och det första året som "egen" har väl varit både lite uppför och lite nerför, precis som det ska vara!! Jättetrevliga assar har E oxå som hjälp E att få vardagen att fungera.

Du vet, E att vi kommer till helgen och käkar tårta så nu måste du baka! =P

Men för att återgå så är det inte den 22 idag utan den 23!! Så det jag måste göra nu är att leta reda på uret så jag kan ställa rätt tiden på nåt vis!

Över och ut igen!! //Asta

Inga kommentarer: