lördag 31 januari 2009

Sista dagen i januari....

Suttit och funderat, tillsammans med en kopp zoega, vad man skulle avsluta januarimånad med?
Alsterbilder har jag nyss satt in. En liten summering kanske?!

Månadens bästa; Fått tillbaka lusten att sy!

Månadens värsta; Alla i familjen, utom jag (fast jag börjar känna mig småsjuk), har legat sjuka i influensan(?), feber i flera dagar och en hemsk hosta och huvudvärk.

Månadens roligaste stickprojekt; Tossor!!

Månadens roligaste syprojekt; Dockklänningar.

Månadens roligaste virkprojekt; Hmm, har inte virkat denna månad!

Månadens födelsedagar; 4/1 Svärfar, 8/1 min far, 11/1 Farmor G,12/1 föddes lilla A, dotter till väninnan I, 17/1 Sonen J, 22/1 Vänninan R´s dotter T, 25/1 dottern S, 31/1 vänninanT, tror det var alla! =D

Över och ut för denna gång!//Asta
P.s Vad ska jag ha för vinst på min utlottning för att fira 500 besökande gränsen?? Förslag mottages tacksamt!! Funderar på en go giraff som jag brukade sy förr! ;)

4 kommentarer:

Sunna sa...

Kul grej att summera ihop månaden, det måste jag prova. vilka vackra naturbilder du hade. Här i mörka småland har vi knappt haft en snöflinga

Anonym sa...

Men lilla moster nu får du ta att uppdatera lite:D

Stickglada Mormor! sa...

Hej sunna!
Tack för titten på min blogg! Kul att du gillade min tanke med summering.
Jättekul att du tycker mina foton är vackra! (rörd)
Vi har ännu mer snö idag än vad som kan ses på fotona i bloggen.
Ha det gott!

Stickglada Mormor! sa...

Hej Miss Sofie!
Ja, men jag har varit lite sjuk....*host-host*
Men som du ser är jag bättre nu!
Kramar från moster!!