lördag 17 januari 2009

Måste bara visa....

Detta lilla set skapade jag och min maskin idag, på em. T-shirt med pepparkakshjärtan samt en halvklar solhatt! Passar baby born dockan eller liknande. Brättet är inte klart samt att faktiskt har jag svårt att bestämma mig i vad för tyg, mönster eller enfärgat? Vitt eller brunt? Ja, vilka problem man har!? Setet ska dock vara med på dockutställningen men då har dockan nåt på underkroppen oxå, vad vet jag inte just nu. Dockan, som f ö heter Jennifer, har även ljusgröna tossor på sig, de finns på en av mina andra alsterbilder, omonterade där.


Lite lek med kameran och olika ramar! Denna blev bäst. =P
Snälla, skriv gärna vad ni tycker om setet så här långt.
Över och ut!//Asta

1 kommentar:

Anonym sa...

Söt, fast de syns att hatten inte är klar än! :P hur gjorde du hjärtanen på tröjan? ... kram//Lina