söndag 25 januari 2009

Grattis S på Din 22 årsdag!

Idag är det 22 år sedan min andra dotter föddes.
Klockan var strax före halv sju på morgonen då hon såg världens ljus. Redan från första minuten så var det hon som "styrde"! En liten tjej, 3000gr och 46½cm, som inte var så nöjd över tillvaron. Elva månader utan sömn låg framför oss, jag gick som i dvala. Storasyster L var dock ett mycket lugnt barn. Vi har varit med om både det ena och det andra med dotter S. Jag kan inte skriva ner allt för då skulle det bli en mycket tjock bok, iofs skulle den innehålla många sidor med roliga och fantastiska ting! En del saker skulle nog inte vara värt att skriva om, de mår bäst av att glömmas! Nog har man många gånger fått veta att man lever! =) Efter vår berg-o-dalbaneåkning så har både S och jag landat med båda fötterna på jorden! S har en familj och barn nummer två på gång, juni 2009. S läser nu in uska utbildningen, duktig flicka!!
Många och långa GRATTISKRAMAR till Dig!!

Jag har fotat lite så det blir strax bilder på alster och väder!!
Funderar på en utlottning snart då min räknare strax har kommit upp i 500 "läsande" besökare!!
Vi får se....
Över och ut!//Asta

Inga kommentarer: