tisdag 2 december 2008

N`s tröja, äntligen monterad!



Här är N`s tröja monterad! Kommer inte superbra till sin rätt på bilden! Nä, knapparna är inte isydda än, ska göra det innan helgen då mormors hjärta kommer,*längtar!*. Då ska jag be N`s mamma att prova tröjan på underverket för att se att den passar innan jag slår julpapper om den. Ska passa på att fota N i den då, lägger ut bilden efteråt.

Idag ska jag och lillebror åka till Mora för att träffa Doktor. Därefter ska vi till leksaksaffären och hämta förbeställd julklapp samt att lillebror ska handla för sin födelsedagspeng. Det förväntas snö idag så det blir nog en långsam färd till Mora idag. Nä, detta inlägg blir inte längre än så här, känner mig lite stressad, ska plocka iordning det vi ska ha med oss på resan!

//över och ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de ska bli trevligt att komma ihelgen. hoppas jag ska bli frisk till dess bara, har on ti halsen och snuvig :S.
kram!