måndag 22 december 2008

GOD JUL!!

Hej alla bloggsurfare!
Ett tag sedan jag var här och skrev men jag har jobbat och shoppat julklappar och julmat. Fullt upp med andra ord. Sedan har jag stickat för brinnande livet för att bli klar med lite julklappar till nära och kära och eftersom jag vet att en del nära och kära läser denna blogg så vill jag inte skriva vad! ;) Återkommer efter jul med det. Här är det faktiskt lite halvljumt ute, ett par minus och snön, har väl det mesta tinat bort,men ett mjukt täcke på ett par tre centimeter ligger kvar så nog blir julen vit här ändå i år! Kul!

Imon ska jag jobba fram till ett-tiden därefter bär det av hem och till knäckgrytan. Jag och dotter E ska koka knäck och göra ischoklad. Älsk ska griljera skinka, hm, varför har det blivit så, att det är hans göromål??! Sen ska vi göra saffransriskakan till sillen, mums! Vi har redan lagt in sillen så den bör vara god på julafton. Alla barnen kommer inte hem på julafton men på fredag är vi fulltaliga igen! Då får mormor nöjet att krama och pussa små gokillar! Älskar kilarna så mycket! <3

Nä, hinner inte skriva mer, men jag önskar er, alla ni som läser min tokblogg, en FRÖJDEFULL JUL!!
Ja, jag tror nog att jag ska skriva och sätta in bilder i mellandagarna för den som väntar på det!
Över och ut!//

1 kommentar:

Anonym sa...

God jul önskar jag dig med! Hälsa familjen! Kram systerdotter sofie