måndag 15 december 2008

Lite jobb och sjukt barn..

Vaknade imorse till mobilens melodi! Lillebror kom oxå upp samtidigt. Hostig och har ont i halsen. Hmm, blev till att jaga barnvakt. Storebror kom och förbarmade sig över oss! Jag jäktade iväg till jobbet samt ett inbokat möte. Dagen avlöpte väl. Hemma nu och fått lite till livs och mitt älskade zoega. Surfat runt lite på alla vackra stick- och pysselbloggar. Så många kreativa människor det finns! Nä, detta inlägg blir kort, jag längtar till gosoffan och senast stickprojektet!! Måste bara skryta lite; i helgen så fäste jag trådar i alla mina liggande färdigstickade objekt så, hör och häpna, jag har absolut nada att fästa trådar i!! Nu ska jag stura kosan till gosoffan en stund sen är det dags för lillebrors "John Blund".
Över och ut!// S-G mormor

Inga kommentarer: