lördag 6 december 2008

Mormors hjärta är här och hälsar på!

En god bild på mitt hjärta(en del av mitt hjärta har alla mina kids och kidskids!) Skulle inte ljuga om jag skriver att det är mot mig han ler!! =) Tröjan som jag stickat ska oxå in på bild när N har den på sig, så den bilden kommer i nästa inlägg. En riktigt sötgroda är han, N! Jag och lillebror fick "låna" ett par valpar från Snudigast kennel(adress i min blogglista)! Ni må tro att lillebror blev kär! Han gosade med valparna från sekund ett tills han somnade tillsammans med dem i valphagen. Då passade jag naturligtvis på att fota de små raringarna!
Ja, inte blev lillebror glad när han upptäckte att valparna skulle åka hem istället för att för alltid stanna hos honom, han var ju en duktig valppassare! Roligt hade vi hela familjen den dagen, så vi passar på att tacka Snudigast kennels matte för förmånen att få låna snuttisarna. //över och ut för denna kväll!
Nä, stickorna har inte vilat!




Här är Snuttisarna vakna, jag störde dem med fototagningen! Lillebror blundar och sover sött trots blixtarna.

2 kommentarer:

stickkatten sa...

Ojså sött både barn och vovvar.
Ja visst har både barn och barnbarn en plats i en hjärta
Hälsningar från ett kallt norr

Anonym sa...

Nu vill jag se korten du tog på nathaniel i tröja :P
kram