måndag 30 mars 2009

Jag jobbar och jobbar....

Hej alla bloggisar!

Klent med ny info på min blogg! Jag har jobbat och haft en del läkarbesök i vanlig ordning så tiden har inte räckt till! =(

Den 27 denna månad fyllde min äldsta flicka 24 år, GRATTIS, i efterskott( här på bloggen, alltså) Mitt Hjärta, som alltid är så duktig! Redan från den dagen hon föddes så har hon varit ordentlig! Inget bus här inte, om hon varit minsta tveksam till att det var ok.Pratade tidigt och mycket, vilket hon gör även idag! ;) En riktig bokmal som går i mammas fotspår, bodde mer eller mindre i en bok sedan första klass, läste tegelstenar i tredje klass.....Ja, du, L, vad vore världen utan böcker??!! Nyupptäckt för henne så här i ungdomen är sykonsten och hon producerar värsta finbyxan till höger och vänster i "närkretsen".I dagens läge studerar hon på högskola samt är småbarnsmamma till lille N, som fyller 1 år idag! GRATTIS, mormors plutt!

Idag har jag varit till doktorsbesök med nr fem i syskonskaran och det gick bra. Imon ska det jobbas igen, hela helgen har jag varit i fjällvärlden och jobbat, det börjar kännas!

Ja, jag har stickat oxå, :) Baby I´s tröja är klar samt att några sockor passande till, håller på att födas fram under stickorna!
Ellingarna växer och frodas, har fått kommit in för ett skönt bad! Det var skoj må ni tro!

Nä, inga bilder idag, för trött, återkommer med det längre fram i veckan.

Över och ut!//Asta

2 kommentarer:

Sofie sa...

Jag och Patrik mötte er efter Mora vägen idag, när vi va och hämtade pappa:D Vi heja men du såg oss inte:( Kram

Stickglada Mormor! sa...

Nä, det är bara så typiskt mig att inte se...Ni måste blinka med lysena och tuta!! Hahha nä jag får väl vara lite mer onärsynt när jag är ute och kör! =)
Kramix