fredag 13 mars 2009

Låt mig få presentera......

....nio små vackra ellingar! Det finns ett par ägg kvar, vi får se om även de kläckts inom de närmsta dagarna! Anki är en mycket speciell anka, det är inte alla mina ankor som är så tillmötesgående som hon, det ska ni inte tro! Men håll till godo med bilder på årets, mycket tidiga, första kull!




Här får jag ta upp en av de nya små! Anki är en mycket snäll anka...ja mot mig iaf!
Okey, matte! Jag flyttar mig lite så du får se hela skaran! tycks Anki tänka eller oxå ville hon bara att jag skulle passa dem medans hon äter!

Här syns åtta av nio väldigt bra! Klicka gärna på bilden så blir den större.


Baby I´s babysockor! Nä, slarvmormor har ännu inte sytt ihop dem! =P



Min stickkafékorg...innehåller mest av baby I´s stickningar!




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag klickade på bilden, åh, vilken fantastisk bild! :)