tisdag 3 mars 2009

Lite alster!

Hej alla bloggisar!

Hoppas att Ni mår bra! Här hemma i Södergården mår alla bra för omväxlingsskull! Tänkte sätta in lite alsterbilder och nån bild på en och annan höna! =)
Nojja har jag fått på att sticka docksockor med rosetter, de blir typ jättegulliga! Okey, det var väl en aning skryt i det! ;)
Men håll till godo med nedanstående!



Lilltjejens tröja! Stickas ur boken "Sticka till babyn" i storlek 62. Bakstycket är det som syns på bilden.
Dottern E´s födelsedagsmuddar! Sköna att ha när hon är ute och kör permon!

Vår Vasalopps middag! Består av Karré och ungsrostade rotsaker med lingonsås, gelé och syltlök, Gott!!


Min Kära lill-Berta och lill-Fisen! Föddes sent i höstas och bodde de första veckorna inne hos oss!

Har även kommit på slutet av mitt stickprojekt på STICK-LITT-KAL!!
Nu har jag provat att göra en länk med hjålp av min duktiga och insatta dotter L! tror faktiskt att det funkade!! Tack L!
Ska nog gå bakåt i min blogg för att se om jag kan göra fler i "gamla" blogginlägg! Kul!
Så över och ut !//Asta

1 kommentar:

Anonym sa...

Länken funkade finfint =) .. .Va bra att du förstod!
Kram//Lina