lördag 7 mars 2009

Shopping idag!

Hallo i cybervärlden, någon som hör mig?? ;)

Idag fick Lillebror gästa farmor och jag och Kärleken for till "stan!"
Eftersom vi har en födelsedagsmånad igen med stort pådrag måste presenter inhandlas!
Barnbarnet Z ska få en vackert blå trehjuling med en läcker tigertuta! Barnbarnet N ska få en kartong med duploklossar, cirkus, och två pyjamaser och ett gossedjur samt att båda får varsin fuskolle. Dottern L har redan fått sin present och dottern J ska få en hemlis!!

Efter inhandling på diverse affärer i "stan" så kom Kärleken på att vi skulle passa på att gå på China resturangen!! Okey, jag var inte direkt svårövertalad!
Gott var det och väldigt konstigt kändes det att inte ha ett gäng barn med sig.

Sedan gick vi och fönstershoppade lite innan vi tog "cadillacen" hem till farmor.
Lillebror hade haft en underbar dag tillsammans med farmor och farfar. Han hade bland annat gjort mest mål i fotbollsmatchen med farmor.
Det fick vi höra gånger flera på vägen hem!
Storebror J hade körlektioner hela dagen i annan ort, snart har han lappen i hand, duktig pojke!
Mellanbror J hade varit ute med mopeden mest hela dagen men hade lite svårt att ta sig hem för den började läcka bensin, hmm, undrar hur killen kör egentligen. Det går åt en hel del nya delar till den gamla zundappen.

Nä, inga bilder i dag men kanske imon!

Över och ut!// Asta

2 kommentarer:

stickkatten sa...

Hej jag hör dig, roligt med alla kalas mitt lilla barn barn blir sex år 18 mars har inte kommit på något till henne ännu men det blir väl något glittrigt
Ha det bra

Anonym sa...

Hoho :P
Skönt att få ut på barnfritt äventyr! Det ska vi oxå göra i kväll, jag och jonas ska gå på bio och svärfar/farfar ska vara barnvakt. :P Kram//Lina