lördag 25 september 2010

Nu äntligen börjar det bli kul igen!

Ja, det har gått ganska lång tid sedan jag sist uppdaterade här...iofs så hade jag tänk fortsätta med uppdatering efter det sista inlägget före detta...men livet ville nåt annat just då! Här kommer i alla fall en del bilder...först ut är en trio på mitt nya hobbyrum som kärleken fixat i ordning med mig som handledare!
Allt är inte riktigt klart som det syns på bilderna...men man kan ju ana hur trivsamt det är på väg att bli..
Här sätts det upp hyllor för modellerna att sitta på och visat upp sig.
Lite har det blivit på stickfronten efter några månaders frånvaro...först ut blev ett par stålblå babysockar till grannbarnet, tyvärr ingen bild men de blev till efter samma mönster som de flesta sockar på denna blogg...med spets i skaftet! Bilden ovan visar dotter E`s hundvalp Ebbas kofta för dragiga dagar!

Här poserar Ebba.....lite från sidan...
...och lite från fram.....
...och hel profilbild! ;)
Dotter L ska snart få vara varm om huvudet med sin trevliga dragspelsbasker i plommon och svart Visjö-garn.
Ebba "naken" och rätt nöjd med det!
Jana i skogen utanför vår stuga.
Tej på samma ställe som Jana.
Deras husse fixar och donar lite..
...medans lillebror är eldvakt!
Vad jag själv gör vid detta tillfälle kommer jag inte ihåg men jag kanske var den som fotade då...;)
Med hopp om att jag ska uppdatera oftare så säger/skriver jag ; Över och ut för nu!!//Azta

4 kommentarer:

Lina sa...

Hahahaha :D Så roligt med lilla hunden i tröja!!! Knasigt!! PUss!!!//Lina

Emmie sa...

Herregud mama! ursäkta men den dära tröjan var inte snygg -.-'
gör en sån Patriks ex fick till sin hund ist xD den var söt

Emmie sa...

eller byt ut knapparna xD

Stickglada Mormor! sa...

Haha, Emi...Men den är mest meningen att vara funktionell å de enda knapparna i rätt storlek som jag hade hemma var dessa! Du får vänja dig! =)
Kramen