måndag 27 september 2010

En så vacker höstdag!

Det här är vad som står på vårt bord i dag elr rättare sagt i går. jag har nu målat färdigt barnstolen och enligt mig så blev den väldigt nice!
Sen finns det ju vissa i vår familj som hellre går på berg än småsten..
...Ebba försvinner nästan bakom husses känga...Ni skulle ha sett henne när hon släpade fram eländet! =))

Annars idag så är det inget jobb på g men däremot ett veterinärbesök för Ebbas del med koll av ögonen. Tror jag även ska ge mig i kast med syrenhäcken men det har jag inte bestämt än. Naturligtvis blir det ett par varv med rundstickan oxå! Bild på baskern kommer in när sista maskan är avmaskad och garnstumparna fästade.

Nu ser ni till att njuta av denna vackra höstdag! Över och ut!//Azta

2 kommentarer:

Eva sa...

Åh! en sån söt valp! Förstår att hon fick kämpa med skon:D
Både valpen och dottern ser ut att mysa tycker jag.
Barnstolen blir skitfin i vitt

Stickglada Mormor! sa...

Jamen visst blir den skitfin! En ny tid för den här på gården, mormors sötgryn tre måste ju ha nånstans att sitta och vad passar då bättre än en vit tron!? :))
Visst ser E stolt ut över Ebba!