torsdag 30 september 2010

Jobb,jobb,jobb...!

De orden är som honung för en arbetssökande Azta! Jag har jobbat både igår och idag samt även imorgon. Känns så underbart att ha nåt att fylla dagarna med iofs så stickas det annars mellan vanliga hemmasysslorna. Med endast ett mindre barn och en tonåring hemma så är det fort undanstökat så det blir ganska mycket tid som spills vid datorn och stickorna som paus. Tyvärr så lyckats jag nästan alltid skicka min jobbförfrågningar till fel mailadress....De tycker alltid att de är tacksamma för min ansökan men just nu är det inte aktuellt att ha mer arbetskraft. Tur att man kan roa sig själv då....fast det ger ju inga inkomster förstås men eftersom man inte heller kommer över tröskeln här hemma så spenderas inga pengar heller!
Som ni kanske förstår så blir det inga bilder förrän tidigast lördag för jobb går först!! Ville bara glutta in och plita ner en kråka så ni vet att jag även fortsättningsvis kommer att uppdatera....=)

Ha det godis!
Över och ut!!
//Azta

2 kommentarer:

Lina sa...

Skönt med lite jobb mamma. Här blir det tjälknöl (Jan påstår att det heter tjälknul, även min kokbok. Det gör det väl inte??). Med potatisgratäng och lite sås med géle i :D.
Kram på dig!//LIna

Stickglada Mormor! sa...

Hej Linus! Näe tror absolut att de är en felstavning!! ;) För vi har ju alltid sagt tjälknöl! Låter och är gott oavsett stavning, tänk om jag kunde pipa över på en smakbit. Hälsa Nathaniel och Jan
kramen å pussen!//Mamma