fredag 20 november 2009

Uppsalaresan med älskade E!

Jag och dottern E var till Akademiska sjukhuset i Uppsala under några dygn. Tyvärr blev det inte så många bilder för min kamera slukar batterier! Även extra starka batteri....hopplöst tråkig i det avseendet. Jag sov ett par nätter hos dottern L och hennes lilla familj men dagarna tillbringades på Akkis fyllda med olika undersökningar.


Morgonmys med Nathaniel! Sötgrynet!
Här med sin mor och lite morgonfika.
Kvällsbus innan John Blund kom på besök.
Dottern E i sitt rum på Akkis. Vädret var fint som ni ser...solen skiner rakt i ögonen . Vi var tyvärr inne hela dagarna så vi fick inte njuta av solen utomhus. Inga bilder tagna på Uppsala stad pga kameran så dessa bilder är de som blev....
Jag stickade en mössa klar samt började på en barnsjal under väntetiderna mellan olika undersökningar. E var vid gott mod hela tiden. Tyvärr hade jag auktioner ute på tradera så det kändes lite jobbigt att inte ha tillgång till dator.....

Över och ut!//Asta

2 kommentarer:

Lina sa...

Vilken buskille jag har =) Haha snyggaste bilden på mig på morgonen not :P kram!

Stickglada Mormor! sa...

Javisst! Det syns att det är morgonrufs...! Kramis