söndag 29 november 2009

Tävling hos Stickgalenmormor!

Jag firar ett år som blogginnehavare, över 3000 unika besökare, min namnsdag samt första advent!

Naturligtvis en bok som pris i lotteriet, dock en sybok!

Vem vill ha denna bok??
Det är en superfin bok om lappteknik!
Ica bokförlag, 120 sidor, skriven av Rie Norum och Hilde Aanerud Krohg.
Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och berätta hur du hittade min blogg och vill du ha två chanser på boken så länka från din blogg och skriv det i ytterligare en kommentar.
Kopiera gärna bilden på framsidan av boken!
Tävlingen pågår till söndagen den tredje advent kl 24,00. Dragning blir på måndagen efter den tredje advent.



Baksidan av boken..

..sist en bild på Ozzian som krypit ner i en papperskasse..
Över och ut!//Asta
P.s Lycka till!

6 kommentarer:

Lina sa...

Jag är med =)
Hittade hit för att du gav mig adressen. Puss!

sofie sa...

Jag hittade hit för att du hade kommenterat i Linus blogg:D

Anonym sa...

Ozzian påminner så J*vla mkt om Chillen.. jag hittade hit igenom dig mamma lilla^^

Emmys-life.blogspot.com

älskar er alla där hemma<3

Carolin sa...

Jag är med hittade dig genom Linus.. :-) / Carolin

Carolin sa...

Länkade även från min sida :-D

Astrid sa...

Grattis!
Klart jag vill vara med. Helst vinna då förstås =)
Men inte kommer jag ihåg hur jag hittade din blogg. Det var ju länge sen...