söndag 8 november 2009

Lite nya alsterbilder....på Fars egen dag!

Fars dag och jag är på väg dit...Inga bilder på present utan lite på vad jag gjort senast och lite snöbilder härifrån Dalarna!


Först ut är en kappa stickad i mörkblått garn efter en gammal modell! Min mors docka Evert får vara modell...ja, jag vet att Evert är ett killnamn och att dockan har klänning....samma klänning som när mor lekte med den.
Evert är lite för knubbig för kappan men han(hon får iaf visa hur den ser ut....här från sidan...

....här bakifrån så man ser kragen och kilarna...


....liggandes platt på bordet.....



Det bästa en har får vara på bordet...Nä, det skulle bli trångt där då....men här är Ozzian-Ozzy...




Vy över vår innergård...Södergården fick en duppa av vitt...






....samt den kära året-runt-vätten har oxå fått lite vitt...nä, jag har inte krattat....
Här har mellanbror fyllt 16 år i går och i dag blir systersöner tre, 19 år gamla...Ja, de kom ur samma mage samma dag....GRATTIS till er fyra!!
Över och ut!!//Asta





Inga kommentarer: