söndag 8 april 2012

Uppsala den 31/3 2012

Kalas har vi varit på. Den 30 mars fyllde N fyra år, L blev 27 år den 27 mars, J blev 27 år den 23 mars och den 14 mars blev Z fem år....Det är trångt i mars...:) Ja,ja...för den som känner mig privat så fyller även jag år i mars...den 30/3 samma som älskade N fyller...Finare present kan man inte önska än ett nyfött barn!
Lite bilder ska jag bjuda på.....
.
 Fyra åringens ryggtavla...Har inte riktigt tid med mormor!
 Min yngsta dotter E, fyllde 24 år i februari :)
 Min äldsta dotter L, 27 år i mars.
 Mitt mormors gull, I, väntar ivrigt på sin tur i fiskdammen.
 Mitt äldsta barnbarn Z, fem år i mars, testar en present.
 Mormors snutta ser fundersam ut.
Lik sig är hon, mellandottern S som blev 25 år i januari. =)


Bara ett axplock från kalaset som var trevligt. Kul att ses alla under samma tak, tycker jag.

På handarbetsfronten så artar det sig rätt bra...E:s duk är klar men inte fotade innan överlämnadet...Två fönsterremsor är klara samt en härva med lilamelerat garn är nystat...ska bli fler dukar!! Bäbiströjan har jag ännu inte börjat på men det måste jag snart då bäbis beräknas anlända runt den 20 maj....Måste se till att bli lite mer hushållande, om det ordet finns, med min tid så klarar jag det!

Över och ut för nu! Påskkramar till er alla som orkar läsa min blogg.......

Inga kommentarer: