söndag 8 april 2012

In memorian 2012.

Den 7 april 2012 så har det gått 25 långa, tunga år  sedan min älskade mamma lades till sista vilan. Jag var dit med vita tulpaner till henne och hoppas inom mig att hon ser dem från sitt moln.
Älskade, älskade mor....långt bort du for....med en ängels vingar på din rygg...och aldrig,aldrig mer kände jag mig trygg....

Tänker att ni förstår att just den här påsken känns lite tyngre än vanligt då den sammanfaller med mors dödsdag. Tro nu inte att det är det enda som hänt...nej, även en älskad systersjäl har tagit på sig sina vingar och farit upp i skyn....i tisdags närmare bestämt...Den 3/4 2012 lämnade lämnade hon vår jord på kvällen...kommer att sakna hene väldigt mycket ;(

Det här blir ett sorgligt inlägg men livet i sig är sorgerligt ibland och glatt ibland och tyvärr kan vi inte välja vilka dagar som ska vara vad.....

Över och ut för denna gång från en bedrövad Azta...

Inga kommentarer: