torsdag 21 april 2011

Lite updates .....=)

En mössa på g till sonen J. Den ska bli svart med ljusblåa ränder...blir väl att se ut som tidigare mössor här på bloggen! =)
Byrån har fått några lager vitt på sig....
Färdigt tapetserat i lilla hallen....här hörnet med hundkoppel på dörren...
Elementet är inte inbyggt än för Kärleken väntar på att jag ska måla materialet först..hm,hm hoppas att han slipper vänta länge..
Närbild på hörnet med spegeln......=)

Hoppas iaf att ni kan se att det blev bra! Det tycker åtminstone jag.
Jag och Jana har varit ut på en morgonpromenad, det blev den kortare vända för samtidigt letade jag efter Bozze som ännu inte kommit hem...Lika bra att inse fakta; att han inte finns längre..

I går hade jag förmånen att passa grannpojke S några timmar. S är en glad och trind liten gosse på sju månader. Inte var det något problem att passa honom. Lille S sov tre timmar så jag fick umgås med honom i vaket tillstånd ca en och en halv timme....Jaja, det blir väl fler gånger kanske.

Just nu väntar jag på att det ska bli varmare ute så jag kan måla det som ska målas och sen en tur ute med veden. Därefter kommer lite belöning i form av stickning. Sen ska det åkas till affären för att handla lite påskfägnad. Tapetseringen ligger nere över påsk.
Kanske har jag tur och får åka till fjällen en dag också på jobb....sen har jag inget jobb mer och vet inte riktigt vad jag ska göra...Häromkring finns inga jobb och när Caféplanerna gick om intet så sprack hela min framtidsplanering.....

Över och ut!!//Azta

Inga kommentarer: