måndag 11 april 2011

En paus....

En kulla i dräkt! Finaste E!
Jag och bästa mannen på bröllop.
Så här såg vår gård ut den 26 mars...is och åter is överallt! Nu är allt borta och gården har torkat upp.


Käraste Ebelon spanar ut över den istäckta gården...undrar nog om hon ska våga sig ut!
Ja, den enda bild som blev innan batterierna tog slut...suddig och hur sjukt dålig som helst men det var början på mössan som skulle visas! =) Hoppas att ni har fantasi så ni ungefär ser hur den ska vara....

Annars så tar jag just nu en liten paus från underarbetet inför tapetseringen här hemma...Jag längtar tills allt är klart så att herr oreda och herr kaos kan flytta ut igen!

Det är stök precis överallt och hur dåligt mår man inte av det??
Förresten mönstret till mössorna finns här! Jag använder grunden men gör lite eget mönster och avslut på den. Jag ska ordna bild på dem sen, tror jag har en bild på den första mössan, sätter in den.

Så länge, över och ut!//Azta

P.s använd gärna snabbkommentarrutorna! Eller ännu hellre skriv en riktigt lång kommentar! ;))

2 kommentarer:

Barasararara sa...

visst har snön försvunnit fort! Nu äntligen kanman pyssla i trädgården och snart är det dax att tvätta huset inför målningen i sommar. Vi har bestämmt färg nu ialla fall, det blir mörkt grått med vita knutar och altanen blir oxå vit, sen ska jag måla trädgårdsmöblerna svarta:D kram sara

Stickglada Mormor! sa...

Ja, det tror jag blir bra! Å svarta möbler blir väl lätt att hålla någerlunda rena?! Vi har klippt häcken och börjat med veden så nu är det "bara" ca 20 kubik kvar av 50....=) Kramen Mamma