torsdag 6 januari 2011

Men idag snöar det, verkligen!!

Det börjar med en halvdan bild på mig....ska strax åka till Mora på kurs tillsammans med.....
...min lillasyster H! Den kursen är det bästa som hände mig 2010. Fantastiskt gäng som nöttes mot och för varandra under åtta veckor okt-dec 2010.
Ett första adventsstilleben...lite sent så här i början av det nya året.....
Massor av fåglar, bl a domherrar men taget med mobilen så ser man inte det direkt...
Cattiz håller utkik medans Bozze och Ebelon vilar sig. Jag antar att de turas om! =) Älskade Strumpan blev överkörd i oktober och finns inte mer ;((
Vår käre svärfar,far och älskad farfar gick bort den 4 juli till vår stora sorg. Här tänder kärleken ljus under julhelgen.
Mormors pärla har julklappströjan på.
Mormors gull är oxå och hälsar på.


Lillebror fick vara på lasarettet pga hög feber ett dygn, men är ganska nöjd ändå på just detta kort.

Lillebror har skapat sig ett mellanmål bestående av fil som bakgrund och god lingonsylt som dekoration!
Två vackra hundprinsessor; Jana & Ebba. Vår vackra prinshund Tej gick bort fen 4 december 2010 hastigt i sjukdom 12 år gammal ;(
Så här ser det ut utomhus idag! Taget från vår balkong. Det snöar men jag vet inte om det syns?


Ja, det är alldeles vitt i luften av desorienterade snöflingor! Det är inte så att de fallar rakt ner på jorden utan far runt, ibland uppåt ibland till höger för att vika av åt vänster för att sedan göra resan igen åt motsatta hållet. Sannerligen fascinerande att titta på....som om man inte har annat att göra än att följa en snöflingas färd! ;)

I alla fall så har jag äntligen fått tag i min USB så bilder är överförda till datorn och ska strax vara här på min blogg! Eller rättare skrivet ett urval är nu på bloggen.
I alster väg blev det endast Zackes tröja med på bild. I morgon ska jag knåpa ihop inlägg med bara handarbetsprojekt på. Det här inlägget är mer som en liten snabb resumé på höst och tills nu.

Måste påstå att idag mår jag väldigt bra!! Bara en liten bit till så är jag definitivt uppe ur dyhålet för denna gång.


Över och ut!//Azta

Inga kommentarer: