tisdag 3 maj 2011

Lite alster....

Chokladbollstillverkning á la granntjejen E och Lillebror A =)
Färdigt!! Bara lite småfix kvar enligt bild. Gardin ska upp och blommorna ska sättas tillbaka i fönstret. Nu är det iofs klart men inte på bild. Blev iaf supernöjd!
Vrån med toalettdörren och ingången till köket. Nu i veckan kommer muraren och ordnar till med kåpan ovanför vedpannan. Jag tror det kommer bli superfint! =) Jag ska passa på att fota nu innan och efter så kan ni få se hur det blir.

Lillebror är sjuk, imorgon blir det en vecka. Feber och halsont som blev öronvärk under helgen samt en del åkande till lasarettet och många samtal med sjukvården. Allt resulterade dock i medicin, vilken ändrades en gång samt ingen spruta denna vecka, vilket Lillebror tyckte var bra.
Storebrors mössa så gott som färdig och muddar tre ska sys ihop. Hm..jag vet! Det ska ju bli många fler muddar klara innan den beställningen är klar...puh!

Jag har börjat plocka ihop i tv-rummet inför stundande omtapetsering.....men det känns drygt nu innan man kommit igång. Får trösta sig med att det blir bra sedan och ingen mer omtapetsering de närmsta tio åren!! Nä, skojja bara....Jag gillar att dona!!

Imorgon blir det fjällen och storstäd av kyrkorna där! Det ska bli jättekul att städa dem!
Känner att jag inte har så mycket mer att orda om idag så jag gör ett avslut här.... =)

Över och ut!! för nu!!//Azta

Inga kommentarer: