fredag 26 februari 2010

Mera bilder och tröjor...

Bästaste Nathaniels julklappströja är på gång! Här närbild av bakstyckets mönster, även denna tröja stickas i Carolina Fantasi med blåa grundtoner.
Den rosa pausstickningen, omlottkoftan med mössa är klar...Här anpassad för att passa New Born Baby-dockan. Säkert kan även Baby Born dockan ha den men jag har inte provat det än....Söt blev den iaf, tycker jag!
Här baksidan av mössan...man kan tydligt se intagningarna...bara klicka på bilden så blir den större...
Det var så soligt och fint den dagen jag tog bilderna så därför får denna bild vara med...!

I helgen när vi var till Sälen hade jag kameran med...men det glömde jag bort mest hela tiden så det blev väldigt magert med bilder....Nu i helgen ska jag försöka komma ihåg att den är med!

Över och ut//Insnöade mormor Azta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tröjorna blir så fina mor:D Kramar Sara

Anonym sa...

Tack hjärtat!<3<3