fredag 12 juni 2009

Skolavslutningen 2009 är överstökad!

Ja, så har då alla tre killarna slutat skolan för att få ha lite sommarlov! Storebror J slutade gymnasiet, två år kvar, mellanbror J slutade grundskolan, ska börja på gymnasiet, lillebror A slutade första klass. A har fortfarande vattenkoppor så han var inte med på sin avslutning, tråkigt! Tänkte visa er lite bilder så håll till godo...


Först ut är lilla J som föddes den 25 maj. Jättefin liten dam som mest sov. Här provas dock de stickade sockorna och mössan som jag gjorde till henne. Behöver jag tillägga att hon sov under tiden? =)
Jordgubbstårtan vi åt för att fira att det blir sommarlov!!

En fjolårskalv som stod och betade efter vägkanten när vi skulle åka till vår stuga.


En liten bit av stugan och en baksida av kärleken! Strålande väder och skönt att sitta i halvskuggan.



Fullkomligt älskar bilden av vårt utedass vid stugan, ännu inte målat men det ska väl bli av.
Jag hade tänkt att ta lite bilder på vad jag gör just nu men batteriet i kameran la av efter tårtbilden så nu måste jag vänta på att de ska laddas. Under vår altan har det kläckts ett gäng små ankor. Så fort jag får en chans ska jag fota dem och lägga ut här på bloggen.
Allt för nu! Över och ut!!//Asta




1 kommentar:

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Nu är dragningen gjord!
http://virkaholic.blogspot.com/