torsdag 23 april 2009

Hjälp vad längesedan jag....

...uppdaterade på min kära blogg! Här har inte hänt mycket. Jag har jobbat och däremellan har det varit besök på vårdinrättningar! Imon ska jag och lillebror till lasarettet, 10 mil härifrån, och storebror ska skriva för körkort! Vi ska vänta på honom tills det han är klar med det fast först ska vi på vårdbesök med lillebrors astma.

Idag är det strålande väder och det var det även i söndags då jag och kärleken och lillebror tog hundarna på en skogspromenad på 2½ timme! Kameran i högsta hugg för att ta lite naturbilder....men vad jag glömde var att kolla batterierna! Det blev blott tre foton tagna i skogen och dessa bjuder jag er på........fast först en bild på lite tulpanblad! :)
Lite av vad som kommit upp i rabatten...

Så här ser det ut efter slingan uppe i berget.



Lillebror hittade underbara bäckar och vattensamlingar!


Kärleken med våra två hundar, Tej och Birk.
stickfronten händer det mest för dockan....min basker är inte många varv hög.....börjar längta efter virknålen.
Nä, nu ska jag ut och njuta av kvällssolen!!
Över och ut!// Asta

Inga kommentarer: