måndag 23 september 2013

Virkat & stickat.

Hej igen alla cyberfarare!

Idag ska jag och minstingen fara till lasarettet för koll av ögon. Ja, han har den där envisa reumatiska inflammation fortfarande aktuell....förra gången höll vi på i tre år innan den gav med sig men det ser ganska bra ut just nu. Kanske är det helt under kontroll idag? Vi får se när vi väl har varit till doktorn. Idag fyller även den stora kärleken år...Nästan så att jag glömde det! Jag och sonen får titta efter nån trevlig present till honom efter läkarbesöket idag.
Här kommer lite av de utlovade fotona.

Skapligt långt har jag hunnit...och vore det lite roligare så hade den garanterat varit klar nu...men det är den inte!!

Inte heller denna är färdig...än. Endast sista varvet kvar i skrivandes stund men nu har den förpassat till pausprojekt...så vem vet när den blir färdig....


Mitt hjälpstickningsprojekt! En enkel bäbiströja som får mosaikmönstrad nederdel. Riktigt skojigt! Jag kan snart plocka ihop lite smått och gott för att skicka dem vidare till små frusna barn någonstans i världen...Bara jag fäster garnändarna förstås...suck.


Allt för idag. Återkommer imorgon! ;) //Azta



Inga kommentarer: