fredag 31 maj 2013

Nu blommar äppelträden!

Oj, oj blev visst ett litet hopp här på bloggen med updates! Men jobbat har jag ganska mycket och renoverat däremellan. Ja, jag har faktiskt stickat oxå! ;)
 En väst, strax klar, tre och enhalvtimmes...hm kanske något längre för mig ;) Älskar den där boken <3>


 Rivit ut ur tvättstugan...bara maskin provisoriskt kopplad, står kvar. Det ska bli badrum nr två här i huset. Tro mig den behövs!


 Äppelträdets vackra blommor.


 Här är jordvärmeslangen nergrävd...fattas endast lite små detaljer, som ihopkoppling med systemet inne i huset.....Se vilken vacker rabatt! Lyser mer än solen vissa dagar. Skämt å sido, den ska grävas bort inom kort. Får se vad som blir där sedan.

 Voila! Sovrummet är klart! Det ska dit en och annan detalj såsom hylla ovanför sänggaveln, lite annat pyssel med. Håll med om att det blev mysigt så här långt.

 Bäbissockor på två stickor. Nja, de grå går direkt till ufo-högen utan att passera gå...De rosa känns lite små...Nja, jag tror jag håller mig till de små sockar jag brukar göra!
Äppelblom, äppelblom....

Nu hoppas jag att denna bildkavalkad blev lite plåster på såren ;) Hörs i juni!

Ha en nice helg! Det ska jag!//Azta

Inga kommentarer: