lördag 13 oktober 2012

Lite " ta-mig-ikragen" inlägg...

 Min stickkorg svämmar över av mitt projekt...aprikosfärgat garn som skall bli en sjaltröja i storlek 70...till...?? Svårt att bestämma mig...till I elr A??
 Aa, äntligen nytt stickhäfte med dockkläder!! Iofs finns en del beskrivningar som redan varit med i tidigare häften men ett absolut "want-have" häfte för min del! =) Även garn inköptes....trots mitt garnförbud....till dressen till flickdockan på häftets framsida!
Lite trökut har det oxå varit...Vår yngsta vovve kom hem från skogen med sytt sår och bandage...=/ Skar upp benet på en vass sten(?) så veterinär har titta igenom och funnit senor etc helt och därefter sytt igen. Nu vankas tid med pencillin och sårvård....ingen älgjakt på ett tag.


Ber om ursäkt för att jag är så tråkigt lat vad gäller att updatera min blogg men jag lovar att stickorna tas fram i regel varje dag....Försöker även få tiden att räcka till med en genomgång av mina mönster så att Du som efterfrågade mönster ska få nåt. ;)

Över & ut för nu från "trötta" Azta......

Inga kommentarer: