söndag 10 juli 2011

Attans!!

Jag blir tokig! Min kamera är borta!!! Det känns så frustrerande! Jag håller på med en bolero till lilla I som fyller två år snart och jag vill så gärna visa den här men men....Jag hoppas verkligen att jag hittar den snart! Boleron är iaf stickad i rosa lite tjockare garn med en blomranka på ryggen.
Hittade mönstret i en Allers.

Annars så har jag jobbat en del och det känns bra, både för kroppen,själen och plånboken =)
Stickar också på med muddarna som ska bli klara tills i höst. Lite enformigt känns det att göra likadana hela tiden...Jag är egentligen för otålig för att sticka samma hela tiden! Helst ska det vara lite invecklade mönster som jag måste figurera ut hur jag ska göra för att jag ska tycka att det är riktigt kul.

I dag har jag hjälpt till på bingo här i vår lilla by. Man får några bongar som tack för hjälpen och det är kul att spela lite....men inte kul när man inte vinner känner jag...

Annars så är det riktigt sommarväder ute med en hel del plus grader på termometern..

Över och ut!//Azta

Inga kommentarer: