söndag 6 september 2009

Lite mer alsterbilder...

Hej alla bloggisar!
Här kommer några bilder på en del stickat och en av mina dahlior. Alla dahlior blommar så det står härliga till med olika färger och former men jag valde den som blommar minst och är minst...Haha, så typiskt mig.
Annars stickas det diskslarvor och efter det ska jag sätta igång med en kofta till Inez...hennes babykofta blev lite kort i ärmarna för hon är lång den tjejen!!


Först en bild på en av mina dahlior som blommar med vackra blommor...
Sedan ett par bilder på en dockparad...Inez julklappsdocka har fått en hoodtröja, Nathaniels docka har fått klänning och mössa efter eget mönster och sist och minst, den truttiga minibabien har fått en mössa till sin klänning även den efter eget mönster.

Från en annan vinkel...;P
Över och ut från ett grått dalarna...//Asta

Inga kommentarer: