söndag 22 september 2013

Höst.

Oj,oj nu har tiden dragit iväg igen! Tänk att jag ska ha så svårt att få tiden att räcka till? Ofta är jag trötter när jag slutat jobbet för dagen och då prioriterar jag annat. T. ex. familjen,läxor och handarbetet förstås! Nu har äntligen stickträffarna kommit igång igen och då är tisdagarna uppbokade med det. Underbara dagar har vi haft med mycket sol och värme.

Några bilder tagna en arla morgon nyss i september kommer här:

Oj, som de har jobbat! Eller det kanske är blott en som har slitit hårt hela natten ;)

Dahliorna blommar, om inte så mycket så är det iaf en och annan blomma som kommer. Jag klipper raskt av dem på kvällen och låter dem komma inomhus. Blommorna håller sig väldigt länge i vasen.

Även den aprikosfärgade (?) blommar.


Kommer mer imon! Jag måste redigera mitt bildmaterial, mest handarbete förstås.

Över och ut!///Azta



Inga kommentarer: